همه مطالب


عنوان رویداد

آب الفبای زندگی همه

گروه صنعتی شیرآلات شودر، در سال 1399 به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد تأسیس خود تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی یک کمپین مسئولیت اجتماعی، 28 مدرسه را در شهرهای کرمانشاه، اردبیل، باشت و کرمان به شیرآلات بهداشتی استاندارد تجهیز کند. همچنین برند شودر متعهد شد که مسئولیت اجتماعی خود را برای استاندارد‌سازی مدارس بیشتری ادامه دهد.
1401/12/03
عنوان رویداد

افتتاح موسسه خیریه آبرسانی الف ب توسط شودر

شیرآلات بهداشتی شودر اواخر سال گذشته و در تولد ۲۸ سالگی برند خود از طرحی برای تسهیل دسترسی به آب سالم با شیرآلات شودر برای ۲۸ نقطه‌ی کمتر بهره‌مند کشور پرده برداشت.
1399/12/23
عنوان رویداد
عنوان رویداد
عنوان رویداد

کتاب شودر، راهی برای صرفه جویی در مصرف آب

شودر به عنوان یکی از واحدهای صنعتی کشور علاوه بر تولید محصول باکیفیت به طور جدی به مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه می‌کند. یکی از فعالیت‌های مهم شودر در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی‌های صحیح، از طریق تدوین و انتشار کتاب شودر برای مصرف درست و بهینه‌ی آب و جلوگیری از هدر رفتن این مایه‌ی حیات است. این کتاب به واحدهای صنفی مختلف و مرتبط کمک می‌کند تا اقدامات لازم و آموزش‌های درستی داشته تا در نهایت گامی موثر برای جلوگیری از هدر رفت آب برداشته شود.
1399/12/04
عنوان رویداد
عنوان رویداد
عنوان رویداد

گزارش مراسم رونمایی اولین و تنها کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب

طی مراسمی در خانه کارمان با حضور سمیه قره داغی مدیرعامل شیرآلات شودر، مهدی طباطبایی دبیر انجمن صنعت تاسیسات، دکتر شهرام دلفانی رئیس بخش تاسیسات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و وحید دوستی مولف کتاب و مشاور فنی محصول از کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب رونمایی شد.
1398/11/29
عنوان رویداد

رونمایی از اولین و تنها کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب

روز یک‌شنبه 20 بهمن ماه سال جاری و با حضور سمیه قره داغی مدیرعامل شیرآلات شودر، مهدی طباطبایی دبیر انجمن صنعت تاسیسات، دکتر شهرام دلفانی رئیس بخش تاسیسات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و وحید دوستی مولف کتاب و مشاور فنی محصول از کتاب شیرآلات بهداشتی و کاهش مصرف آب در خانه کارمان رونمایی شد.
1398/11/23
عنوان رویداد