اخبار و رویدادها events

حضور شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

خلاصه :نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد سالانه صنایع ساختمانی برگزار شد. این ایونت یکی از نمایشگاه‌های بزرگ خاورمیانه و بزرگترین نمایشگاه کشور در این حوزه به شمار می‌رود که هر ساله میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد سالانه صنایع ساختمانی برگزار شد. این ایونت یکی از نمایشگاه‌های بزرگ خاورمیانه و بزرگترین نمایشگاه کشور در این حوزه به شمار می‌رود که هر ساله میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.
در حقیقت نه تنها شرکت‌های داخلی امکان شرکت در این نمایشگاه را دارند بلکه شرکت‌هایی از کشورهای مختلف جهان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. مجموعه شودر یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران است که توانست در نمایشگاه امسال به توفیقات بسیاری دست یابد. نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه، از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شده است.
بیش از ۶۰ درصد اقتصاد کشور ما را صنعت ساختمان به دوش می‌کشد و اشتغال بسیاری از افراد به این صنعت وابسته است. برگزاری نمایشگاه، نقش مهمی در رونق بخشیدن به صنعت مهم و حساس ساختمان دارد.
حتماً شرکت‌ها برای فروش محصولات خود هم در نمایشگاه شرکت می‌کنند و شودر هم از این قضیه مستثنی نیست. شودر با حضور در نمایشگاه و فروش محصولات خود می‌تواند جایگاهش را در بازار داخلی تثبیت کند و با قدرت و انگیزه بیشتری اتفاقات صنعت ساختمان را زیر نظر داشته باشد.
 

موفقیت یک قله ندارد

کمپین قله موفقیت، خود مجموعه شودر است که در کل این سال‌ها، همواره در تلاش و مبارزه بوده تا بتواند در مسیر رشد و پیشرفت باقی بماند. این مجموعه، همواره دنبال ایده‌های جدید و بازارهای جدید بوده است و ما بر این باور هستیم که حتی یک‌لحظه هم نباشد توقف کنیم. اگر قله‌ای را فتح می‌کنیم، نباید قانع باشیم. لازم است همواره در اندیشه فتح قله‌های جدید باشیم؛ چون خط پایانی برای موفقیت و رشد وجود ندارد و می‌توان به طور مداوم به این رشد ادامه داد.
ما می‌کوشیم مخاطبان هدف و مشتریان ما، به‌روز بودن شودر را با تمام وجود احساس کنند و نیازهای امروزی خود را از طریق شودر برآورده کنند. این به‌روز بودن، خلاقیت و ایده‌پردازی در شودر را مدیون جوانان هستیم و میانگین سنی کارکنان شودر، ۳۰ تا ۳۲ سال است و همین مسئله به‌خوبی نشان می‌دهد که ما در شودر با جوان‌گرایی توانسته‌ایم قله‌ها را فتح کنیم.
شودر، یک جزیره جداگانه و مستقل در کشورمان نیست و شرایط مختلف، روی شودر هم تاثیرگذار است. قطعاً شرایط عمومی باید به نقطه پایداری برسد تا هر تولیدکننده و صنعتگری بتواند به صادرات فکر کند. تا زمانی که شرایط لازم فراهم نشود، ورود به بازارهای جهانی دشوار است. ما در شودر نگاه عمیق و استراتژیکی به مسئله صادرات داریم و می‌خواهیم اگر بازاری نصیب ما شد، بتوانیم آن را حفظ کنیم.
 

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران



نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران
منتشر شده در تاریخ 1402/05/17

نظر خود را ثبت کنید