اخبار و رویدادها events

حضور شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد

خلاصه :بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان از 23 تا 26 خرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد. هدف از راه اندازی این نمایشگاه، معرفی محصولات مربوط به صنعت ساختمان شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات آشپزخانه، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات و سایر لوازم و دکوراسیون داخلی بوده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان از 23 تا 26 خرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد. هدف از راه اندازی این نمایشگاه، معرفی محصولات مربوط به صنعت ساختمان شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات آشپزخانه، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات و سایر لوازم و دکوراسیون داخلی بوده است. از جمله برندهای مطرحی که در این نمایشگاه حضور داشته‌اند، شودر (تولیدکننده معتبر شیرآلات ساختمانی) بوده است.

هدف نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد

سعید سیفی (مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد) در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرده است که این نمایشگاه زمینه رشد و توسعه محصولات ایرانی در بازار را فراهم می‌کند. بسیاری از این برندها محصولات جدید با تکنولوژی‌های روز دنیا را برای تولیدات خود به کار گرفته‌اند که هنوز برای بازار مصرف ایرانی شناخته شده نیست و این نمایشگاه کمک ارزنده‌ای به شناخته شدن محصولات جدید در حوزه صنعت ساختمان کرده است.
این نمایشگاه که در معرض دید علاقمندان استان خراسان رضوی قرار گرفت، با استقبال خوبی مواجه شد و بیش از 4000 نفر از آن دیدن کرده بودند. از دستاوردهای نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد باید به توسعه صنعت تولید و کمک به صادرات محصولات حوزه ساختمان اشاره کنیم که تا حدود زیادی به نتیجه رسیده است.

حضور شودر در نمایشگاه مشهد

برندهای ایرانی زیادی که در صنعت ساختمان فعالیت دارند، در این نمایشگاه حضور پیدا کردند. شودر از جمله برندهایی که محصولات خود را در معرض دید علاقمندان قرار داد. در غرفه این برند محصولاتی از جمله اکسسوری‌های شیرآلات، انواع شیرآلات آشپزخانه، روشویی، شیرآلات توکار، چشمی و .... به چشم می‌خورد.
شودر در این نمایشگاه تمامی محصولات خود را معرفی کرده است تا بازدیدکنندگانی که با محصولات ایرانی آشنایی کافی ندارند، بدانند اکنون وضعیت تولید شیرآلات ایرانی چگونه است و چقدر با استانداردهای جهانی مطابقت دارد.

نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد
 
در حاشیه مراسم بازگشایی این نمایشگاه استاندارد استان خراسان رضوی حضور پیدا کرد و به خبرنگاران تاکید داشت به دلیل اهمیت صنعت ساختمان تولید مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور، دولت باید در جهت توسعه آن با جدیت تلاش کند.
اهمیت برگزاری این نمایشگاه و حضور برندهایی مثل شودر نشانه‌ای از رشد و ارتقا محصولات ایرانی است که اکنون همانند برندهای خارجی می‌درخشند. کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد و زیبایی از جمله ویژگی‌های تولیدات ایرانی‌ها در صنعت ساختمان است که در این نمایشگاه به خوبی معرفی شدند.

نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد
 

دستاوردهای نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد

ساعات کار این نمایشگاه از 16 عصر تا 22 شب بود که توانست در مدت کوتاهی علاقمند زیادی را به خود جذب کند. این نمایشگاه در سالن انوری (مرکز همیشگی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مشهد) برگزار شد. با توجه به اهمیت صنعت ساختمان‌سازی و رشد و توسعه محصولات ایرانی، برگزاری این نمایشگاه برای برندها اهمیت زیادی داشت.
مهم‌ترین دستاورد برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در شهر مشهد، آشنایی علاقمندان به حوزه ساخت و ساز با محصولات ایرانی است. ورود محصولاتی که هنوز آشنایی کافی با آن‌ها وجود ندارد، برگزاری چنین نمایشگاهی را ضروری می‌کند.
مدیران و مسئولان برگزاری این نمایشگاه اظهار امیدواری کرده‌اند که این رویداد در سایر کلان‌شهرها نیز انجام شود.
نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد

 
منتشر شده در تاریخ 1402/03/27

نظر خود را ثبت کنید